Då var det måndag igen!

Nu sitter jag på jobbet och har rast.
Idag bjöd jag på soppan som jag stod och kokade i går och den blev uppskattad!
Nu får vi väl se om den kan få oss smala och snygga oxå!!

Igår kväll hade jag lite svårt att somna, men så ringde jag min underbara lilla älskling å pratade
och det va så skönt att höra hennes ljuva stämma i mitt öra hehe
Du är världens underbaraste Sandra!!! ♥
Saknar Dig massor och vi 3 måste absolut ses snart, Du, jag och en bage-in-box!

Idag jobbar jag till klockan 16 och när jag kommer hem ska jag försöka komma ut på en härlig promenad sen ska jag spendera lite tid i gymmet. Det är väl konstigt att man inte tränar nu när man har tillgång till ett gym hemma?
Men det ska det bli ändring på. Bara att skruva upp volymen på stereon och köra!!

Hoppas ni har en bra måndag!!!


pösshajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0