Det va den dagen det!



Så nu känner jag mig nöjd med dagen som varit!
Det skall bli intressant och se hur många kilon man går ner med denna dieten under 2 veckors tid.
Jag gjorde något ikväll som jag inte gjort på flera år... jag ställde mig på vågen!
Har inte vägt mig på år å dar..blir så lätt att har man en gång ställt sig där så springer man å väger sig hela tiden sen å så blir man besatt av siffrorna som måste minska mm... nä nåt sånt trams orkar ja inte med mer.
Nu får man skärpa sig och klara av detta! Annars tycker jag att det har fungerat alldeles utmärkt att se sin viktminskning i sina kläder, då man märker att det plötsligt blivit ett icke utfyllt utrymme i kläderna .
Jag ska nu vänta tills fredag å se om de hänt nåt.

Dagens träning:

* Promenad med hunden,knappt värt att skriva upp som motion men de va en kort promenix i rask fart.
*Har trampat eller vad fasen man ska säga att man gör på den där maskinen vi har... sak samma..den har jag stått ¨på i ca 45 minuter.
* har gjort 60 situps

Dagens matintag:

*  3 Tallrikar grönsaksoppa (innehåller; Morot, vitkål,purjo, vitlök gullök och vatten å kryddor!)
* 2 hårda knäckebröd (utan något på)
* 2 koppar svart kaffe
* En banan
* Å MASSOR MED H2O!!! Asså man ska dricka 2 Liter vatten om dagen. Nog för att JAG tycker att jag druckit massor med vatten idag, men ja vet inte om jag har fått i mig 2 liter, det tvivlar jag på!

Det ser inte ut som jag ätit mycket alls idag och kanske till och med kan man tycka att jag kanske borde vara hungrig men det är jag inte. Jag måste säga att man blir fasen mätt av att dricka massa vatten. Så det går inte någon nöd på mig, å man har ju lite att ta av oxå hehe.

Nä gott folk nu blir det sängen för min del, måste snarka nu!

Sussa sött!!!

Ps* Underbart att se ditt snygga face idag R, hoppas man ser det snart igen* DS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

gör du grönsakssoppan sjäv? e det nån speciell soppa det där som man ska äta när man vill gå på diet? undrar om man skulle prova den:)

2009-01-28 @ 18:26:11
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0