Våran lilla Missan!



Jag vet att jag skrev om våran "vildkatt" i somras som kom till oss.
Men inte vart hon så vild efter sommaren.. då var hon såpass tam så att man kunde klappa henne och även bära henne fast än hon inte direkt gillar att bli upplyft.
Enligt mamma och pappa heter hon stumpan, kanske för att hon inte har någon svans utan en stump. Men JAG kallar henne för missan och det trivs hon jättebra med.
Egentligen bor hon i vårat garage men förra veckan blev hon steriliserad och fick då flytta in i källaren i 10 dagar för vi kände inte för att släppa ut henne med en stökig tratt runt hövvet!
Men denna korta tid som hon varit inomhus har gjort att hon inte längre vill vara ute hela tiden så hon kommer och jamar när hon vi komma in.
Kom på ikväll när jag busade med henne att vi inte har en enda bild på henne så visst är det dax att även hon blir utlagd på nätet?!! Så här kommer några bilder ...lite dålig bild men det får duga!!












Så de va det!!

Nu måste jag springa ner å lägga mig och skynda mig att somna.

God Natt!!!

pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0