357kr?? Hur i helvete tänkte hon nu?


357kr?? Hur i helvete tänkte hon nu?

Ja det tåls att skriva rubriken flera gånger för jag fattar inte vad människan höll på med i kassan!
Köpte detta och så säger hon att det blev 357kr...
Nog för att de är dyrt på hemköp men detta tog ju priset!

handlade detta...

1Laktosfri mjölk, 1 kesella, 2 fetaostpaket, 2 tomater, 1 gurka och ett salladshuvud.

När hon sa: Då blir det 357kr då tack...
Jag: Öh...hur tänker du nu? Är det guldkorn i kesellan??
Hon skrattade till å i samma ögonblick insåg hon att priset inte alls verka vara rimligt och sa: men guuuuud förlåt detta kan ju inte stämma...!!!
Jag: Nä de känner inte jag heller...

Fick löst det i alla fall och det märktes att hon blev stressad och kön växte och suckar i kön hördes.
Jag var mest irriterad. Men höll en ganska god min.
Men efter att ha kontrollerat kvittot sen så blev allt tillslut rätt!

Nu ligger jag på sängen och njuter... lät de bra?? haha
Blev ju smittad förra helgen av en människa som tutade i mig att kesella och fun light va gott..
Faktum e ju de att människan hade rätt så nu käkar jag kesella med funlight tropical i...å de smakar ljuvligt gott!!!


= KÄRLEK♥


Senare blir det en god hemmagjord sallad, med massa fetaost i !! Mm Mm Mm...

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har hört att fun Light kan man använda som myr-dödar-medel. Frågan är om det är så nyttigt för människor?? :-)

2009-07-05 @ 21:18:03
Postat av: Okänd.

Det handlar ju om att ligga rätt i tiden med sina måltider :D



http://iloapp.teamlevel.se/blog/gs?Home&post=82

2009-07-05 @ 22:27:45
Postat av: Nora

Kajsa: Tror nog att det finns värre saker att förtära än fun-light så jag är inte jätteorolig faktiskt!

Säg nåt man kan käka som inte någon har en åsikt om att det är farligt på något sätt!?!



/ Nora!

2009-07-07 @ 00:53:08
URL: http://noraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0