Nu jävlar borras det!

De har ju börjat med renoveringen av badrummen och det är vad man vaknar till varje morgon nu... Låter som om någon står och borrar i mitt kök men de är i själva verket inne hos grannen, så ja det låter högt!
Så idag tänkte jag att jag oxå skulle föra lite väsen så jag skruvad upp stereon massor och poppade musik samtidigt, som jag drog fram min borrmaskin och började borra hål till handtag i mina köksluckor!
Det gick överförväntan bra och nu sitter alla handtagen på plats.

Har dock inte klurat ut hur jag ska få till lådornas handtag så alla sitter likadant...är ju inte jätteduktig på att vara nogrann utan är mer den ivriga typen som vill bli klar snabbast möjliga. Får la göra en mall som jag kan använda till varje lucka..det hade jag till köksluckorna å de fungerade ju perfekt men då var de ju pappa som gjort mallen! Nu måste jag göra den själv...

Sitter nu hemma hos Mr P och degar i hans soffa och hjälper honom med lite finslipning av musiktoner som ska klaffa in i hans låtmix vid låtbytena. Lagade mat åt honom oxå haha sicken snäll människa jag är!
Slängde ihop en wook med grönsaker, nudlar och kyckling som blev nice!



Varför wookar jag så sällan?? Det som är så lätt och gott!
Får böjra göra det !

På måndag är det jobb som väntar och jag måste säga att det känns riktigt gött att få börja jobba igen!
Har saknat barnen och kollegorna, så det ska bli roligt att komma tillbaka till jobbet!

Frugan är fortfarande i England hos Tim och jag saknar henne massor!!!!
Var i hennes lägenhet idag och pysslade om hennes växter samt diskade hennes disk som stod kvar...blir roligare för henne och komma hem om den är borta :-)
Snälla snälla Nora som fixar och trixar för alla :-)
Men de är sköjj de!

Får la se te å va lite social här nu, men ha de gött vettja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0