Första semester dagen!

Då var första semesterdagen överstökad!
Oj vad jag gjort mycket idag...not!
Har ikväll sovit och kramats med min älskade lilla skrutta!
Nu sover hon som en gris och det känns så skönt att slippa vara själv!

Ikväll har jag pratat i telefon med Patrik i 2h och 48 minuter..inte för att vi hade massa viktiga saker att diskutera utan mest för att ha någon att tjöta med lite då och då. Hade mobilen liggandes på magen med högtalartelefon på så de var rätt bekvämt!
Han kollade på llite bilar på blocket och kvällen snyggaste fynd måst nog vara denna!



Kan dock tycka att 1000:- är lite väl mycket pengar...men ...det är ju en smaksak!

Var nära att åka till P ikväll för att slippa sova sjävl när det åska men den försvann så jag stannade hemma!
Hatar verkligen åska!

Detta vädret gör en så jäkla trött!
Känns som om man skulle kunna sova i flera dagar!

Nu ska jag sova igen!!

Kul att de börjar bli lite fler beökare här igen, de försvann ju jävligt många när bloggen var låst...

god natt på er allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0