ÄNTLIGEN SEMESTER!!

YES, ÄNTLIGEN SEMESTER!!!


(Man kan inte vara seriös på alla bilder!!! Foto P.B)


NU HAR JAG SEMESTER!! JIPPIE!!


Igår åkte jag hem till Petter och degade!
Det var soft...låg på hans soffa medan han grejjade med massa musik inför spelningen som han har i spanien i morgon.
Fick även en del bilder som vi tagit när vi varit ute och fotat!
Det är alltid välkommet!!
Blandannat den ovan som är otroligt vacker...NOT, å även de tre i headern är bilder han tagit..
Fick ett gäng bilder och ska välja ut 3 bilder och sätta ihop och sen slänga upp dom på väggen!

Är VÄLDIGT glad över att jag har en så fin vän som honom, och att vi hittat tillbaka till den vänskap som vi en gång tidigare hade...innan vi började gymnasiet å kontakten dog ut.
Tack Pettejjj, för att jag har dig som vän!


Idag har dagen bjudit på många skratt, tårar och bus!
Det har bjudits på glass en gång och hallonpaj oxå hihi..nyttigt värre!
Även om jag inte har arbetat på dagiset så jättelänge, så har man hunnit komma alla barnen så nära
så de som lämnar dagis nu för att till hösten börja i förskoleklass var jobbiga att säga hejdå till!
Fick fler presenter idag, en jättevacker blomma, två glas, ett halsband och en handuk!
Man blir så glad av att få paket av barn, tycker jag!

Fick sluta tidigare, men stannade frivilligt kvar tills alla våra barn gått hem.
Så jag kom därifrån någon gång efter 15...

När jag kom hem var jag helt slut, så jag tog en promenix med Akhela sen la jag mig och sov en timme.
När jag vaknade var jag helt galet hungrig, så jag kom på den geniala ideen att jag hade ju indisk mat i frysen efter jag och Christine käkat det härom dagen. Hade även några lådor sedan tidigare tilllfällen då ja käkat de.
Tog en låda och värmde å sen mölade jag in massa god kyckling i munnen och svalde.
Efter några sekunder kom chocken! Det var Christines låda med vrålstark kyckling å sås...jag trodde jag skulle få brännskador  i hela munnen!!  Sprang ut på toaletten och spottade ut de lilla jag inte svalt och tog tandborsten å dränkte den i tandkräm för att sedan borsta tungan!! Mina läppar sved och ja blev alldeles svettig!
FY FAN VAD STARKT DET VAR!! Fattar inte hur man kan käka så stark mat, de smakar ju bara starkt!

La mig i ett svalkande bad och pratade i telefon!
Senare åkte jag hem till Herr Möller för att glo på tv.
Vi drog mot Ica Maxi för att köpa räkor, då vi såg att de va poliskontroll och jag tror knappt jag har åkt bil med människan i någorlunda lagom hastighet, men idag har jag gjort det ett par hundra meter innan polisen var ur sikte!

Väl inne på Ica skrattade jag så högt så det antagligen hördes i hela affären!
Herr möller försökte scanna min tatuering (streckoden i min nacke)...för att se vad jag kosta, men de sa aldrig "pip" så ja sa 25:- haha Sen drog han upp brallerna så han fick en vacker Camel-toe att jag inte dog av skratt!
 Vi fick efter mycket om och med köpt våra räkor, bröd och ägg.
På vägen hem tog vi en annan väg för att undvika polisen!
Det kommer nog en dag då även denna man ska börja köra lite lugnare!
Hans fortkörningsbota som han fick i våras verkade i alla fall inte gjort någon förändring.
Sen åkte vi hem och gjorde räkmackor med majonäs å ägg på! Mumsigt värre!!
Så idag har jag syndat med att även käka bröd!
Kollade på filmen "Rockstar"...och där efter kollade vi lite på Mad Max 2 men de är ju så pinsamt dålig så tröttheten fick sagt sitt ganska tydligt så jag åkte hem.


Så nu har man alltså 4 veckors betald semester!
Är inte det underbart?!!
I morgon bitti åker jag upp till ön för att lämna Akhela, sen ska jag på bröllop och därefter på fest hemma hos Frugan!

Ska bli skitsköjj faktiskt att få träffa Tim!! :-) Denna omtalade man!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen sova!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0