Har en kavrglömd kesella i kylen...



Ikväll gick jag och mötte frugan så kom hon förbi på ett glas whisky och ett glas rött!
Var ju tvungen att stämma av läget efter att killen hennes varit här å så.
Jag hoppas det inte dröjer allt förlänge innan han flyttar hit för att stanna!

Fick mig lite massage också och det gjorde gott det, mina axlar kan liknas med två tegelstenar ungefär!
Efter att vi druckit upp vår dricka och smällt i oss en gigantiskt stor skål med poppcorn skulle Christine lyssna på sin favoritlåt.
Den spelas varje gång hon är här och hon ser helst att den står på repeat!

I morgon kväll är jag hembjuden på skaldjur hos hennes päron, en inbjudan jag inte kan säga nej till!!
Finns det något godare att käka??
Förresten på tal om godare...hon glömde sin kesella i mitt kylskåp'! haha å när hon frågade om hon fick lägga in den där undrade hon om det skulle vara någon tjuv som skulle sno den, å jag sa att det kan jag inte lova, speciellt inte nu när jag själv blivit så förtjust i just denna lilla söta burk!
Den lever helt klart farligt i min kyl!!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen somna gött!

Ha de så bra !!

Pösshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0