Har varit ute och sprungit!!


Klicka på bilden för att komma till hemsidan för Häromi, där jag köpte Klövjeväskan!


Kom nyss hem från en springtur, ja ni läste rätt!!
Det har inte hänt många gånger i mitt liv att jag varit ute och sprungit!
Kanske för att det känns som jag har blyklumpar till fötter samt att jag inte haft tålamod för
att träna upp min kondition, utan vill bara kunna flyga fram, utan att låta som en brunstig tjur!

Men idag kände jag att det var lagom svalt och luften ute var härlig så jag tog på Akhela sin ryggsäck och packade ner
de viktiga saker JAG MÅSTE ha med mig!

1.Astmaspray
2.Mobil
3.Nycklar

Det är oxå något som tidigare tagit emot att jag måste ha med mig dessa saker, de är jobbigt att ha de i fickorna!
Å ryggsäck på mig?? ÖÖhh nej tack!

Akhela brukar ha denna på sig när vi är ute och går promenader för att få kämpa lite mer.
Har alltid två vattenflaskor i väskan så de tynger lite.
Hon är rätt bra att ha med sig när man springer för hon vill springa mer när jag vill ge upp och då åker jag bara efter...haha
Effektiv draghjälp!
Är förvånad att jag orkade springa nästan hela vägen! Utan att flåsa ihjäl mig!
Känns otroligt gött nu när man kommit hem!!!

Sorry Frugan men nu rök din Kesella... har inte provat vaniljsmak innan, men den va rätt okej, men hällde så klart i lite fun light så de smakade bättre!
Känner mig på G nu så nu ska jag fixa lite här hemma!

Kändes dock lite stökigt att jag precis duschade innan jag gick ut och sprang...men de va ju i duschen som jag kom på att jag skulle bege mig ut, å jag nekar ju aldrig en dusch eller ett bad, så nu blir det en dusch till sen grejja me grejjera här hemma!

Ha de gött!!!


Kommentarer
Postat av: monica

får ju säga att ni båda är väldigt duktiga som motionerar! Klöveväskor är toppen, dock e de ju inte mkt mina 4kg hundar kan ha i..haha max 10% av deras egna vikt ska de ju som mest kunna bära...

2009-07-11 @ 13:10:23
URL: http://ndarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0