Jippie!!

Himmel och pannkaka!!
Jag har internet hemma!!!
Det var visst inte grannen som hade internetet som flyttat!! ;-)

Ikväll har jag försökt göra en mall för hur jag ska kunna borra hål i mina kökslådor men det har gått åt HELVETE!
Jag är ju inte känd för att vara "säker på handen"... mina händer är för skakiga för att jag ska kunna hålla mallen rak samtidigt som jag mäter och jag blev så frustrerad så jag skrek FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNGEEEEEEEEEEEEEEEER jättehögt!!!

Så jag la ner och tänker istället överlämna det till min far!

Ligger nu i soffan och kollar på "the perfect storm" den kan man aldrig se för många gånger...eller jo kanske,men den är rätt bra tycker jag!

Tjötar med Jesus i telefon oxå för ovanlighetens skull :-)
Jag undrar hur många timmar vi tjötat nu under min semester!
Man ringer upp så slänger man på högtalarn sen så lägger man telefonen på ett bra ställe så snackas man vid medan man fixar och trixar här hemma, mycket bra när man vill ha lite sällskap men ändå inte ha någon här!

Funderar på om man skulle lägga ut lite bilder på köket eller om man ska vänta....

jag tror jag väntar...vill fixa lite till sen så... då ska ni få se!

Igår när jag var hemma en sväng träffade jag min bror, honom har jag inte sett på hela semestern och det var riktigt mysigt att hela familjen satt samlad när vi åt middag hemma!
Önskar faktiskt att vi sågs lite oftare men det blir ju inte så tyvärr. Men jag ska bjuda hem honom snart då han ska få hjälpa mig med att måla taket i köket. Jag vet att jag borde gjort det först, innan jag målade väggarna men tänkte inte alls på att taket var så gult innan. Det var först när väggarna blev kritvita som man märkte det...


Nu ska jag läsa bloggar!!!! Nåt jag inte gjort på läääääääääääänge!
Måste ju kolla hur de gått för tjejjen som är 15 år och nyss kläckt tvillingar! Det är helt otroligt!! :-)

Ha de bäst
Pösshajjj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0