Massage!!



Har haft en jättetrevlig kväll här med Frugan, hon sover nu ! haha
Det var la vinet som tog musten ur henne!
Själv så hann jag aldrig ikapp, vad det gäller intaget av vin!
Blev ett glas för mig, kände att min mage var så stor och utputande så jag ville inte
fylla den mer med något, inte ens vin...då har Nora ont i magen!
Men nu har det gett med sig och magen har gått ner ett par storlekar!

Jag har nyss fått massage på mina ömma axlar som är lika mjuka som tegelstenar,
samt på min rygg som är som en stor knut!
Våga gå till en massör?!
Ja men orka betala!!!

Varje gång jag och Frugan umgås, får hon massage av mig,
vilket hon uppskattar!
Vem kan inte gilla massage?!
Så ikväll var det jag som fick massa massage och hon fick bara lite!

Men helt ärligt måste jag nog gå snart till en riktig massör som är villig att ta sig an
min knuta, till rygg!
Fattar inte varför ryggen alltid krånglar!
Det blev ju aldrig bättre då jag tränade massor heller...
Så jag vet itne om jag kan påverka det så mkt.

Även denna kväll har blivit en kväll då man lyckats glömma det jobbiga i livet och istället
skrattat hysteriskt samt haft skitkul!

Så tack Frugan(Christine) /för ikväll!
Fattar dock inte hur snabbt en människa kan somna!
Blir ingen tid att ligga och småprata utan hon somnar innan man typ sagt godnatt!! :-)

GOD NATT PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0