Vem ringer på min dörr??

Min röjjning har börjat ge resultat även om det finns massor kvar att göra, men man får ta ett hörn i taget!
Åhhh vill bara få allt i ordning i min lägenhet nu så man kan bjuda hem fölk utan att skämmas för att de ser så illa ut!

Har nyss varit ute med Akhela, skulle gå in på hemköp men ångrade mig när jag kom på hur dyrt det vart förra gången så det blir en vända till Coop istället tror jag!

Nu ska jag ta in mina sängkläder som hängt ute och lägga in dem å ta på rena påslakan!
Alltid gött med nybäddat!



Det ringer på min dörr och jag vägrar öppna!
Jag väntar inte besök!
Hatar när det ringer på å man inte väntar någon...


Ikväll har jag pratar med Konstapel Larsson och bestämt träff på söndag!
Det måste varit 3 årsedan vi sågs sist..det brukar bli att vi ses på somrarna då vi drar och badar eller dylikt, men nu har det varit dåligt med det. Sågs ett par ggr i Karlstad men de va som sagt 2-3 årsedan!
Så det ska bli roligt å höra vad som hänt sedan sist!

Nu ska jag åka till Coop å handla lite, måste bara kolla så inget psyk står utanför dörren å väntar på mig!

ha de gött hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0