Stekt gröt...

Idag har jag varit och handlat... toapapper och jordgubbar hehe..!  1kg jordgubbar blev det!

Å sex rullar toapapper för er som vill veta det! ;-)

Lycklig över mitt inköp åkte jag hem för att proppa mig full med goa gubbar, men till min stora besvikelse visade det sig vara osöta gubbar... Det var bara några få som va lite söta.

Men jag åt dom ändå!

 

Tog mig en långpromenad upp mot Sahlgrenska och tillbaka sen blev det till att dega och kolla på film.

Har ju faktiskt 8 filmer på datorn..så jag valde den film som jag inte sett hundra gånger, bara 99ggr!

 

Somnade vid 19 och vaknade av att mobilen vibbrerade vid åtta tiden å då va de min käre vän Petter som ville ha pannkakor!

Tog med mig laktosfi mjölk å några ägg för mjöl hade han...

Hm.. grahamsmjöl.

Pannkakorna smakade som stekt havregrynsgröt haha!

Men de va säkert lite nyttigare än vanliga. De smakade inte sååå illa även om de kunde smakat bättre!

Åt typ två pannkakor sen var jag proppmätt!

 

 

(Det är alltså inte en enda stor fet pannkaka, utan det ligger massa på en hög..)

 

 Det var lite svårare att steka dessa pannkakor...de ville liksom bara gå sönder, å jag som aldrig använder stekspade utan vänder dem i luften, men de va ca 60% av pannkakorna som blev såhär snygga!

 

Trasiga och danna men de smakade som sagt inte såååå illa

även om de smakade något annorlunda...typ stekt gröt!

 

Kom nyss hem och blev lycklig som bara den när jag insåg att jag hade internet!

Shit alltså vad beroende man har blivit av det...kanske det är dax att skaffa eget'?! hihi

 

 

God natt på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0