Röjjer




I morse vaknade jag halv nio utsövd och lite kall...
Det har blivit en riktigt trvisam temperatur här i lägenheten!
Gick ut med Akhela, tog givetvis med ÅKE så vi gick till rasthagen och körde ett race!
Uj vad hon sprang!
Sen när vi kom in, slängde jag mig på sängen å somnade om !

Men nu är jag i fullgång med lite röjjning bland massa skit som ska bort!

Har kommit underfund med att jag skulle behövt ha en kontainer utanför här där jag bara kunde dumpa allt, men icke!
Får lagra det i mitt förråd för att en annan dag åka till  tippen och slänga det!
Förstå att man hunnit samla på sig grejjer efter 21 flytter!

Rensade bort massor  när jag packade ner saker i karlstad men det verkar som jag var blind då...för allt för mkt onödigt har kommit med hit!

Nä nu är "rasten" slut, dax att köra igång igen!

ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0