Tjosan!

Hejje, jo jag lever!!

Men jag har ju inget intetnet hemma .. :-(
Men jag håller fortfarande på att grejja med min lägenhet hemma och igår for jag och lämnade in alla mina köksluckor och lådor för omlackering! JIppie!!

Det kommer bli spännande å se hur det blir!!

Igår åkte jag och frugan till lillsörran å hälsade på! Det var jättetrevligt!
Hon är ju bara så underbar min lilla Ida!!
Senare drog vi ut till partille på grillfest hos Peter.
Där var de fölk!
Det var riktigt nice, å så fick jag träffat Elin oxå!! Det var inte igår man träffade henne!!!

Körde sedan hem till mig och jag tog ett glas rött i sällskap med frugan, som halvsov.
Jag blev super trött efter ett glas sen deckade jag men vaknade vid 4-tiden på morgonen och kunde inte somna om...
men efter ett tag så måste jag ha somnat...för jag vaknade av att frugan kom å gav mig en pöss på pannan innan hon drog hem.

Igår förmiddag och var jag och Mr P på IKEA å inhandlade lite grejjer, men så ångrade  vi oss båda med våra inköp som gjordes så vi åkte idag ännu en tur dit och lämnade tillbaka sakerna..
Fick även sagt hej till "Kesellamannen", som jobbar där.

Var även in på bauhaus och bytte en lång hylla som han köpte igår som han inte heller ville ha! Och det gick snabbt och lätt, Bauhaus brukar ju annars ta en väldans tid innan man får hjälp...men inte idag.
Jag har hittat en bänkskiva inne  där som jag ska köpa! Det kommer bli snyggt dää!!
Men vill att pappa blir med så allt blir rätt med alla mått eftersom den ska delas upp i tre olika stora delar å lite annat...
Min pappa kan ALLT!


Ikväll sitter jag hemma hos Mr P och kikar på när han hänger upp sina nyinköpta hyllor från IKEA. Tror det kommer bli riktigt snyggt!! Men jag hjälper till lite... Mr P borrar och  jag suger....( med dammsugaren så klart!)

Det blev ett snabbt nerpladdrat blogginlägg idag, men de va bara för att jag ville spy ur mig lite vad jag gjort idag och igår!!

Ha de bäst!

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0