Underbara människor!!

Jag & Frugan

Igår var jag ju på fest hemma hos Christine!
Det var kanonväder så vi kunde sitta ute.
Det var väl ca 70 pers bjudna har ingen aning om vi var 70  stycken men jag kan ju säga att det var mycket folk där!!
Så himla trevliga människor i alla åldrar och alla snackar med alla!
Sånt är väl underbart?!

Det var hur mycket mat somhelst och det var både Thailändskt och Indiskt

Jag tog en rejäl portion mat och försökte få med alla sorter...
Jisses amalia vad starkt det var, men fan vad gott det var!
Åt tills magen pekade rakt ut!
Tur att man hade klänning på sig som inte var tight!



Det va såå kul att få träffa TIm oxå!

Tim & Christine, kärleksparet hihi

Blev så imponerad över att han köpt den vackra klänningen till henne,
det är inte många killar som kan köpa kläder till sin dam!
Den satt perfekt och var hur snygg som helst!

Eftersom famlijen är musikalisk så bjöds det på sång & musik på kvällen oxå!!


Själv bjöd jag inte på någon musik och sång förrän nästan alla gått, då tog jag gitarren i famnen och spelade lite.
Det går ju inte att jämföra sig med de där som spelar proffisionellt bra,så kommer jag där med de mest simpla ackord och
inte ens dom tar jag ordentligt, för jag fuskar! hahaha

Det blev en snabb visit på stan oxå... vi skulle gått in på Lounge(s) för vi stod med på listan där,
men kön var för lång och jag och köer, ja ni vet....
Så nä, jag gick å försökte hitta Lillsörran istället på en krog men hon hade nog dragit hem.
Gick och sa hej till Johannes, sen tog jag en taxi hem.
Stökigt värre så har min taxichaffis gått på semester, men åkte med hans kollega, men han var ny
så han visste inte hur man slog in fast pris, så jag åkte hem för hela 0:-
De e bra! haha

Idag har jag bara degat!
Vaknade vid 9 i morse men eftersom jag inte har någon hund att gå ut med så blev det att jag la mig igen.
Har legat och slöat hela dagen och gjort nada, så gött!

 Jag hittade ett plakat i deras hus igår som jag tog kort på utan att fråga!!
E hon inte söt???!!
Älskling, hata mig om du vill för att ja lägger ut detta!!


Söt som socker!

Nu ska jag gå bort till Hemköp och köpa mig en burk kesella och sen slänga mig på soffan och fortsätta dega!


ETT STORT TACK till familjen SVÄRD för en underbar kväll igår!!
Ni är underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0