:-)



Hej häpna och hör, å ring Aftonbladet!!!:
 Idag har jag haft en helt okej dag!!
Började tidigt idag och jobbade de själv fram tills nio halv tio snåret...
Gav Ullis lite sovmorgon med tanke på att vi bara hade 6 barn idag.
Så jag fick sluta tidigare idag, redan klockan 12.15 :-)
Vi har i dag varit hemma hos ett av de barn som vi har och hälsat på!
Det är ju såå roligt att se hur andra bor, och JAAA de blir många gånger en hel del svartsjuka,
från min sida.
Fan va jag vill ha hus!
Så snyggt de va inomhus, men gillade inte att ha grannarns så himla tätt inpå.
Men havsutsikten....åh va härligt om man ändå kunde sett havet från Mölndal!!

När jag kom hem gick jag ut med Akhela i värmen sen somnade jag!

Nu funderar jag på att åka till Bauhaus och köpa mer kakelplast, men har inte kommit överrens med mig själv om jag orkar!
Denna tiden på dygnet är inge bra att köra bil istan!

I morgon behöver jag inte infinna mig på jobbet förrän 10.30 JIPPIE!!!

skriver nog lite mer senare ikväll!!!


kramizar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0