Bara en dag till...

Idag har min dag varit bra men otrooooligt lång!
Kändes som om den aldrig skulle ta slut, ett tag på jobbet!
Har suttit ute och solat hela dagen idag oxå på jobbet, det blåste lite väl mycket ett tag men sedan blev det riktigt behagligt!
I morgon ska vi ha midsommarfirande på förskolan och klä midsommarstång och grejjer!
Det ska bli roligt! Jag hoppas på ett upphåll så de inte regnar när vi ska vara ute.

I kväll har jag börjat prata med en person som jag inte snackat med på fleeeeeeeeera år, blev lite skrajj när han sa att han är Polis nu, hehe, jag som är sååå laglig...not!
Jisses vad roligt att man återupptar kontakten med gamla vänner som man inte haft någon som helst kontakt med på flera år. Har nog inte ens sett människan sedan gymnasiet.


Nu ska jag hoppa i badet och avnjuta en liten jäkel... en liten whisky, sen ut med Akhela och sen blir det sängen!
Börjar 6.30 i morgon, helt underbart att sluta tidigt i morgon så man har hela dagen framför sig sen.

ha de gött!

kraaaaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0