Det är insidan som räknas... ;-)

Har kollat igenom massa bildmappar på datorn nu och ser att de är MÅNGA kort på mig som är mindre snygga! haha
Jag har kommit underfund med att av 10 bilder är jag oseriös på ca 7.
Det är starkt jobbat!!
Hur svårt ska de vara att försöka bli någorlunda normal på kort och låta bli att göra någon ful grimage?!

Är man född snygg eller?!






Den som tycker detta är mest jobbigt är nog mamma som inte har många kort på vare sig mig eller min bror, då vi aldrig kan försöka se normala ut.
Men va fan, ORKA vara seriös!!!
Det blir ju mycket roligare med tokiga bilder än med stela tillgjorda léenden!

Vad tror ni, skulle man passa in i nästa säsong av "en annan del av köping"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0