HATA DUVOR!!!!


(En gammal bild på mig och Gustav)


Ikväll har jag varit och fikat med Gustav!
Har inte sett honom sen i somras, så de var verkligen roligt att få träffa honom!
Satt och tog en fika men blev helatiden avbrutna i våra samtal av alla förbannade Duvor!



Jag blev galen på dom och ville helt ärligt bara slå ihjäl dom.
Äckliga, fula och efterhängsna djur som bara tigger käk!
River ner glas och tallrikar på borden som inte är avdukade samt skiter på stolarna och borden.


Att jag inte fick ett frispel på dom!
Phew, nä i stan är duvor hemska, men i skogen kan de gärna få vara.
De fölg över våra huvuden och jag var helt säker på att jag skulle få en fågelskit i huvudet, men jag klarade mig!
Räcker att jag fick en mås-skit på mig ut på Vinga, men den bringade tur ;-)
 

Efter ett tag tröttnade vi på alla fögglar och gick istället hem till honom, då jag fick se hans nyköpta lägenhet!
Den va fin och det kommer nog bli jättemysigt där när han renoverat klart!!

När jag gick därifrån gick jag vilse, hittade inte tillbaka till Järntorget..haha men när chansade och gick bortåt så insåg jag att det vara bara att gå rakavägen längs gatan i ca3 min så va jag ju framme!
Stökigt värre att tappa bort sig när man ändå inte  är på några värre krångliga platser.

På bussen hem blev jag väldigt trött, så ikväll ska jag försöka att lägga mig någorlunda i tid.
Igår somnade jag inet förrän efter 02... kunde inte somna...låg bara å tänkte å tänkte...å tänkte!


Dagen på jobbet har varit okej, har varit vansinnig idag på några barn som fördärvat splirrans nya leksaker dom fått ut på gården. Inte det att de RÅKAT ha sönder dom utan, de har verkligen gjort sönder dom bara för att!
Så nu blir det inga leksaker ute i morgon!
Så  tråkigt när det blir så, speciellt för de stackare som inte misskött sig.
Men jag hoppas de inser att det blir väldigt tråkigt att vara ute och leka när man inte har en enda spade eller cykel!

I morgon ska personalen och alla barnen på min avdelning gå hem till ett av barnen och grilla korv!
Det ska bli mysigt!! :-)
Sen efter jobbet har jag ha ännu ett utveckingssamtal.
Göttigt värre är jag tidig i morron så jag slutar 13.30 :-)



Torsdag hoppas jag på att få träffa Mr Love, jag hoppas, hoppas, hoppas!
Känns som om de va en evighet sedan vi sågs sist.
I morgon är det exakt 11 månader sedan vi träffades för första gången!
Kommer ALDRIG glömma den kvällen vi sågs första gången, det var nåt alldeles speciellt det!
I MISS YOU



Nä ut med Akhela va de som stod på schemat nu!

Ha de gött

GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0