Fredagsmys med Christine!



Ikväll kom Christine hem till mig, oväntat va??!
Jag hade bestämt mig för att åka och handla sill och färskpotatis å lite annat gott, så de blev bara trevligare när man fick sällskap!
Vi for ut till Coop och handlade!
När vi precis kommit in i affären hör vi en kvinna gallskrika! Hjäääääääääääälp mig snälla hjäääääääääääääälp mig och massa vrål. Vi ser en vakt lägga ner en kvinnan som gallskrev samt en personal som jobbade där...alla stannade upp och bara glodde, jag va först på väg att springa dit innan jag insåg att de va människor där som tog hand om situationen.
En kvinna i affären som var nära där vi stod sa att hon hört samma kvinna skrika en halvtimme innan vid kobbegården.
Antar att kvinnan va påverkad av något. Hon var helt hysterisk när de släpade in henne i ett rum i affären.
Man kan ju inte låta bli att bli nyfiken på vad det var som hände...
Men jag vi påbörjade våran shopping!



Christine försvann in bland hyllorna bland alla fimer
och letade efter pörrfilmer...hahaha öööh nooot



Hittade massa gott och korgen blev bara tyngre å tyngre!!!


Jag blev förövrig överlycklig över att jag kom i mina favvojeans
som innan stannade på höfterna och kom inte längre upp.
Nu kom de på och knäppa dom gick oxå!!! jippie, det gör mycket
att lägga om kosten!



Godis är gott men de är inte nyttigt så de blev inge med det!!!
Men titta och krama det, de får man göra!


Jisses vad mycket mat vi fick för billig peng idag!


Vi köpte: Vindruvor, dill, rädisor, gräslök, rödlök, färskpotatis, sallad, tomater, sill, ägg, lila hårfärg, gräddfil & snus mm...

När vi kom hem blev det till att koka potatis och jag började lägga upp maten allt eftersom
på mina nya tallrikar!
Tycker ju att det är löjligt roligt att lägga upp mat!
Visst fan käkar man med ögonen oxå!





Och som pricken över i:et blev de vin till !


Det är svårt att ta kort utan att denna vackra skönhet ska stick in hövvet i bild!

Vi är lika på så vis att vi alltid ska vara med på ett hörn haha


Smaskigt värre va det!

Käkade tills magarna pekade rakt ut, då vi insåg att de va dax att svira om till några mer
luftiga brallor så magen kunde få vara stor utan att de tog emot!


SYND att bilden blev så kass färgmässigt för fan va vi skrattade att
färgerna skar sig... hon lånade "sina favvo mjukisar" av mig å de är
nån lila färg och så hade hon sin röda top till, snyggt var det... INTE!



Själv drog jag på mig mina fulaste men skönaste grisrosa mjukisbrallor som är gigantiskt stora!
Färgen framgår inte på bilden heller tyvärr...

Kollade på en film som gick på tv sen deckade Christine...så nu sover hon som en liten gris! haha
Funderar på att snart skriva hennes namn på dörren här oxå! hehe

Nu ska jag försöka sova, men de är många tankar som snurrar runt i mitt lila huvud just nu...
Mina tankar går till personen som mår så dåligt..å de gör så ont att de blivit som det blivit!

God natt på er allesammans och Tack Christine för ännu en mysig kväll tillsammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0