God förmiddag!

I morse vaknade jag vi 7.40 gick ut på en promenix med Akhela. Eftersom det var mulet så tog jag på mig lite för mycket kläder...trodde det var kallt, men ack va fel jag hade.
Svettades som en gnu när jag var ute och gick.. jobbigt värre.

Senare åkte jag och handlade på coop.
Handlade massa grönsaker och frukt...ska försöka få bort lite onödiga kilon som bara är ivägen.
Vet att en stor bov till att lägga på sig onödiga kilon  lär ju vara alla mackor som man käkar på jobbet, men nu har jag inte käkat en macka på över en vecka och jag har även käkat mycket sallad till mellanmål istället för det som serverats.

Ikväll ska jag träffa Christine, en käck tjej som jag innan bara träffat genom en gemensam kompis, så de ska bli roligt  :-)
Några glas vin lär det bli och massa prat, det kan jag garantera.

Nu ska jag slappa lite i mina nya slapparbrallor!

ha de gött hajjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0