God morgon!

Igår var jag och syrran hemma hos mig och degade och drack massa vin, de va såå gött å bara slappa å tjöta.
Hade mjukisbrallorna på å inge smink...
Lagade en middag som bestod av ytterfilé som stektes, klyftpotatis, noras-underbara-vitlöksås och lite grönsaker.
Vi käkade även avocado till förätt.
Åt tills vi storknade,sen slängde vi oss i soffan och där låg vi och snacka och skratta tills vi gäspade ihjäl oss.
Då ringde jag hit min taxichaffis, så han körde hem Ida, och jag somnade som en stock!

Idag känner jag bara för att säga en sak:

VITLÖK!

Fan va ja stinker vitlök!
De e inge häftigt med den stanken, men de är ju såååå gott att äta vitklök!!!
mm mm mm

har varit ute med Akhela på morgonkvisten men nu ligger jag i sängen och myser med henne.
Tänker inte gå upp förrän vid 11 idag :-)

ikväll ska jag eventuellt hänga med Peter & Co men får se...

ha de gött sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0