Godmorgon !

Sitter nu på jobbet sedan en halvtimme tillbaka och är lite bitter över att ingen sagt att våra tidigaste barn INTE KOMMER!
Men de andra barnen börjar snart droppa in så de är inte hela världen.

Igår hade vi gårdsfest på dagis då alla föräldrar och sånt kom och hälsade på och såg på barnens alla saker de gjort under terminen. Vi spelade upp en liten teater "Lilla Kotten", den handlar om en Igelkott som får besök av nio olika djur.
Det är en saga som vi arbetat med och vävt in mycket matematik i. Hur söt saga som helst!
Jag var igelkott hehe

Så igår kom jag inte ifrån jobbet förrän runt sju på kvällen.
Så snälla snälla Kallekalle va ute med Akhela igår när jag va på jobbet så länge, de tackar vi för!!
TACK!

Var helt slut och ville bara slänga mig på soffan och dö när jag kom hem, men så blev det inte riktigt, bara nästan.
Åkte hem och hämtade Akhela och sen for vi till Petter. Slängde mig på hans soffa och dog istället.
Så gött när man bara ligger och halv sover på en soffa å hör tvljudet lite halvt om halvt.
När jag kom hem sten dog jag dock!

Idag kommer mamma och pappa ner på snabbvisit, ska bli sköjj :-)

I morgon ska jag nog umgås med Söstramii, dricka lite vin och snacka skit, sånt gillar vi!!

Ska röjja här lite nu, det ser ut som F** efter "Festen" igår!

Ha en underbart bra dag!!

♥♥ Saknar DIg min kärlek!
Vill träffa dig SNAAAART!!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0