Har varit inne i Götatunneln inatt å gått!


Ikväll skulle jag bara ta det lugnt. Ta ett långt bad, sen dega i soffan å därefter slänga mig i sängen och sova MASSOR!
Men precis när jag skulle hoppa i badet hörde Petter av sig och ville att vi skulle ut och fota, så det blev en SNABB dush sen på med lite kläder å sånt sen drog vi!
Vi for först till masthugget och tog kort mot mass graffitimålade väggar. Idag fick även jag ta kort!!! :-)
Erbjöd mig att ta några bilder på honom oxå, å jag måste säga att de bilderna som jag knäppte av blev VÄÄÄÄÄÄLLLDIIIIGT BRA hehe :-) nä men de blev några som såg ut att bli bra!

Efter att vi fotat klart kollade vi på klockan och då var den 00.09 å då kände vi lite panik över att klockan blivit så mycket så vi packade ihop och började köra hemåt, men så såg vi att Götatunneln var avstängd. Då sa Petter att han hade så gärna velat fota där nere någon gång, å så körde han vidare.
Men då sa ja men vi gör de nu!
Och så blev det!
Men måste erkänna att jag var lite skrajj så han fick gå in i tunneln själv en bra bit innan jag vågade gå efter.
De var några gubbar som höll på att  köra några städmaskiner där för att tvätta rent, vilket de tydligen bara gör en gång om året så vi hade tur som tog tillfället i akt!
De gav  oss klartecken så Petter kunde fota så mycket han ville.
Jag knallade med brevid, och tittade mig runt.

Tog lite bilder med min dåliga mobilkamera, kan ju säga att Petters bilder blev bra mycket bättre, men de är ju oxå LIiiiiiiiiiiiiiite skillnad på kamera å kamera!

Petter påväg ner i tunneln...


Nu har även jag vågat mig in i tunneln...





jag tycker de va lite kul att få knalla runt där nere, och mest kul var det att jag precis fick veta att det blev bra bilder oxå som Petter tog!
Så tack för en spännande och kul kväll Pettejj!

NU MÅSTE JAG SOVA!
Klockan är ju för fasen 01.42

Natttiiiiiiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0