Vilsen i min egna trädgård!

Det är för varmt!
Känner mig nere och det känns tugnt att jobba.

Känner mig lite som en huggorm idag...tålamodet är ovanligt kort och jag hugger nästan direkt.
Det är inte likt mig..
Är inte med i matchen alls, ställde upp stolarna i köket efter vi käkat frukost imorse, varför vet jag inte....
Hur fan tänkte jag nu? Sa jag hög för mig själv...då jag även hörde mig själv svära på jobbet!
Som tur var, va de inget barn som reagerade så jag drog en tung suck och började ställa ner stolarna igen.
Tröttsamt värre va det!

Det är så himla mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud just nu.
Min kropp bara skriker efter semester då jag ska ta dagen som den kommer och bara vara!
Är otroligt glad att jag har er underbara nära och kära. som finns för mig, när livets hårda chargång (vettefan hur det stavas). har visats sig och chockat mig.

Det är verkligen det lilla som gör det stora!
Älskar er!!!

Man orkar inte alltid vara på topp även fast många verkar tro att "en solstråle som du kan ju inte vara nere"
men visst fan kan jag det!


Skriver kansk mer ikväll, å tack Kallekalle för att du hade Akhela igår och inatt!
Pössssss




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0