Lååång lista!

hittade en lista på Elas blogg som jag snodde...



Smeknamn : Plötta, Nuttan
Piercingar:
Öronen, näsan och navlen
Tatueringar: En streck-kod i nacken
Längd:
159.7
Skostorlek: 35-36

Hårfärg: Brunsvart
Är du kär i någon: JA!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland
Tänker du på självmord: Nej

Tycker andra att du är attraktiv: Ja

Dricker du alkohol : ”Plötsligt händer det”
Använder du droger:
Röker du: Ibland

Vilket shampoo använder du? Olika
Vilken parfym använder du: Olika
Vad är du rädd för:  Sjukhus
Gillar du att tvätta:
Nja...


Din första:

Operation:
Har inte gjort någon än

Första priset: De kommer ja inte ihåg
Första sporten du började med:
Gymnastik

Första husdjuret: Minns inte, har haft så sjukt många djur!

Första semestern: Gjorde jag när jag var 5 månader. Då åkte jag till Sverige, från Indien, men blev kvar här! haha

Första konserten: Asså ja måste tappat minnet, har ingen aning.

Just nu:

Äter du:
Inget
Dricker du: Inget
Ska du: skriva klart denna lista som verkar ta hundra år!
Lyssnar du på: Spotify, Om du lämnade mig nu, Lars Winnerbäck

Väntar du på: Att jag snart ska åka tillbaka till jobbet.
Tittar du på: Datorn
Har du på dig: En Calvin Klein klänning & leggins
Barn:
Självklart vill jag ha barn, men de ska va med RÄTT person och PLANERTA!
Giftemål: Såklart jag vill gifta mig =) Bara han friar så säger jag JA! hehe


Har du någonsin:

Kysst en främling:
Ja
Tappat bort glasögon/linser: Ja
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Haha nja, har ju dragit till polare när man inte kom överrens hemma i tonåren.
Röntgats: Nej
Gråtit när någon dött? JA

Tror du på:

Gud :
vet inte, nåt tror jag på, men vad det vet jag inte.
Mirakel: Ja
Spöken: Nej
Magi: Nej
Himlen:
Tomten: JAA, vaddå finns han inte??
Änglar: Ja

Senaste:

Film du hyrde:
Minns inte, hyr ju aldrig film längre!
Film du köpte: Kommer inte ihåg.
Låten du lyssnade på: Show me the money, Petey Pablo
Låten du hade på hjärnan: blinka lilla stjärna

Låten du laddade ner: Laddar inte ner
Personen du ringde:
Petter
Tv program du tittade på: Nyheterna
Personen du tänkte på: Min älskling

För eller emot:

Långdistansförhållanden:
Allt går bara kärleken och viljan finns där!
Utnyttja någon: Emot!
Självmord: Emot!
Att använda droger: Emot!
Köra onykter: Emot
Förhållanden:
För!

Favorit:

Mat:
Potatis
Låt:
uj kommer inte på någon alls just nu
Sak att göra: umgås med nära och kära
Dryck: Rött vin eller Mjölk , dock inte ihopblandat! haha
Bil:
Nån sportbil av nåt slag

Har du nånsin:

Ljugit för någon:
Ja

Varit i slagsmål: Japp

Blivit arresterad:

Antal:

Gånger du varit kär:
Vet ej, men är galet kär NU
Gånger ditt hjärta brustit: Det vet jag inte
Hjärtan brustit på grund av dig: Några ...
Personer från grundskolan du har kontakt med: typ 2
Ärr du har på kroppen: Nä de orkar ja inte tänka över!

Senaste:

Personen du fick mail av:
Facebook
Personen du fick brev av:
HSB
Personen du fick sms av: Ida
Saken du köpte: Potatis

Övrigt:

Vad har du gjort idag:
Jobbat
Var det kul: Ja jag älskar mitt arbete!
Hur tidigt stiger du upp: Senast 06.00
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Ha planering på jobbe, sen vet jag inte.
Är du seriös: ?
Var har du ont: i mina axlar
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Japp, men inte utan en vägg bakom hehe

Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark:
fan va svårt...  får bli the ark
Salt eller socker: SALT!! Tänker på salt lakrits mm mm mm

Gillar du ketchup:
JAAAAAA
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Japp
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Kan du sjunga: JA
Mer värt än guld: Familjen, de närmsta vännerna och Älsklingen!
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Indien
Sparar till : Att bli RIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0