Myskväll med Christine

Igår kväll kom Christine hem till mig.
Vi drack vin och käkade grönsaker med dipp som jag gjort i ordning.
Inga chips här inte, nu ska jag försöka vara någorlunda nyttig även på helgerna!
Det var jättetrevligt, och vi pratade och drack tills vi båda två somnade i min soffa!!

Känns jätteroligt att man fått en ny vän och vi lär ju absolut börja umgås en del eftersom vi hade så trevligt!
Enkla och raka människor, det är sådana vänner jag vill ha.
Har helt ärligt börjat att tröttna på en del människor i min "vänskaps-krets" som jag insett inte egentligen är så nära vänner som man kanske trodde.
Sen vet jag att saker och ting förändras när man flyttar... men är de äkta vänskap så finns de inga hinder som säger att man inte kan i alla fall stämma av läget via telefon eller mail.
Så nu lägger jag av att ringa och fråga hur det är, när de ändå aldrig ringer tillbaka.

Ikväll har jag och Kallekalle ätit indisk mat och kollat på tv, det var supergott!
Provade en ny rätt idag från det dära bra stället som ligger på sanktsigfridsplan...
Ska fan ta mig igenom hela menyn. Det är ett mål jag har! haha

Nä nu ska jag dyka ner i sängen, är verkligen trött och börjar tidigt i morgon!!

Tack mamma och pappa för idag!!
Alltid lika roligt att se er, även om jag själv
kanske inte var på topp humör i bilen.

Älskar er!!

najjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0