Nää ääh va ja e sugen på att va ut på havet!

Har precis legat i ett hett bad med massa badskum i!
Å när jag låg där önskade jag att de var jättevarmt ute och att de va mitt på dagen
å att jag var ute och solade och badade!!!
Å som pricken över i:et så vill jag åka wakeboard oxå!!

FÖRSTÅ VA UNDERBART DET HADE VARIT!!!!


Första gången jag åker! Så jävla kul de va, å va duktig jag var!!!
Gjorde väl några rejäla vurrpor men hoppade även lite på vågorna
 tills de gick åt helveta och slutade med en smäll ner i vattnet!



Men de får la vänta tills semestern!!

Men att drömma sig bort till den tid då solen steker
och man solar och badar hela dagarna, de gör en
allt på lite bättre humör!!


JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL!!! ( OCH KORT KORT KJOL!!)

God natt...
saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0