Party party

I morse fick jag tagit en bild på Christines snygga klädsel som jag igår försökte fånga på bild med färgresultatet framgick inte så tydligt på bilden som jag la ut ... men här är den HÄRLIGA färgkombinationen!!!



Tog en kaffe på morgonen på min heta ballkong, de va inte 1 grad där ute utan typ 100 grader varmt!



Själv hade jag inte ro att sitta stilla i värmen, fick dampanfall!

Ja klänningen är tight och är liiiiiiiiite rosa! ;-)

När vi druckit upp kaffet och kände oss mer vakna så tog vi en promenix i värmen!
Akhela va varm och var inte helt nöjd...vi följde Christine hem en bit sen vände jag och Akhela.
Hon blev så varm så när hon såg skugga så drog hon som bara den för att komma dit och då la hon sig.
Så ja fick släpa hem henne sista biten.

Strax efter att vi kommit hem, kom Sandra hit!!
Har inte sett henne på evigheter, men de kändes otroligt skönt att få prata igenom allt som behövdes, samt snacka lite blajj oxå!!


Sandra!

Vi fikade och efter det färgade jag håret i en nyans av lila..de blev bra!
Det syns ju inget så, utan mest i solen!
Blev nöjd i alla fall!!

Senare åkte vi ut till Frölundatorg och handlade en liten present till Petter samt en klänning som jag ska ha ikväll!
Det blev en vit sommarklänning som jag verkligen gillade!



Ikväll blir det party party för Petter!! Det blir utgång, till Magnus & Magnus, det ska bli kul!
Det ska verkligen bli skitkul att träffa hans vänner samt en gemensam vän som jag inte sett sedan högstadiet typ!!
Hon gick i min och Petters klass, så de ska bli extra roligt!

Ligger och funderar på hur ja ska vara sminkad ikväll...
Hittade en kul bild med massa roliga sminkningar !




Vad sägs om leopardsminkningen ?? haha fan sicket jobb!!
Nä så komplicerat tänker jag inte göra, de lär ju ta evigheter!
Kanske till och med blir en naturlig make up ikväll, endast mascara ?!

Eller ska man ha en färg på vardera öga??



Funderar på om man kanske ska sätta sig och börja skriva låten som ska vara klar på måndag!!!
Gaaaaaaaah, jaja de blir nog bra, får slänga ihop något käckt !

Ni får ha en fantastiskt skön lördag i värmen!!

Massor av kramar från Mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0