Presenter och en käftsmäll!

Nu de senaste har Carro, Ullis och jag fått så fina presenter på jobbet av några av de barn som slutar.
Har idag fått ett jättefint halsband!


Det ser ut som en discoboll med hjärtan som är urgröpta typ...blev kanonglad!


Fick en vacker skål och choklad av ett annat barn, å skålen passar verkligen in färgmässigt i mitt vardagsrum'!!



Och i onsdags fick jag grillbestick!!
Hur bra som helst att ha i dessa tider!



Igår

Jag och Ullis for iväg till IKEA å skulle handla lite saker till jobbet, men det blev såklart inte saker till bara jobbet utan vi fick köpt lite smått och gott till oss själva oxå!!



Jag köpte bland annat glas och tallrikar!

Köpte dessa glasen...


Samt dessa tallrikar!


Igår på eftermiddagen fick jag ett fruktansvärt jobbigt besked om en person som är sjuk.
Det kom som en rejäl käftsmäll!
Det tog hårt på mig och mådde efter det skit!
Man MÅSTE bli bättre på att stanna upp och se sig om och se hur bra man har det egentligen!
Jag känner att jag ska fan inte klaga på mitt liv egentligen, de finns de har det så jävla mycket värre, då livet står på spel....

När jag kom hem va jag helt slut, svettig och ledsen.. Christine kom förbi och vi åkte till Rusta för att inhandla mer tapeter och färg, och så åkte vi även till Bauhaus en vända och köpte mer kakelplast!

 
Christine, utanför Bauhaus

                                   Jag....

När vi åkte hemåt köpte vi med oss var sin sallad och så dumpade vi av grejjorna i hennes lägenhet, sen for vi hem till mig och tog en öl och käkade!
Vi invigde de nya tallrikarna!!


Dom var kanon!!

Invigde sedan glasen oxå med några  omgångar whisky....

Sen satte vi igång webcameran  för att ta kort!
Det blev inte en enda seriös bild kan jag ju säga!

Jag bjuder på några läckra bilder här!


Leeeeeeeeeeende guldbruna ögon!


När man är sur...


När man känner sig som en blåsfisk!


När är ledsen!


Att tiita in i cammen samtidigt var tydligen inget vi var så bra på!


När man är CP..


När man anstränger sig att lee... (Akhela undrade va fan vi höll på med och vad det var som va så JÄVLA roligt!!)


Satt och pratade och kollade på tv tills 22 sen skulle hon dra hem... men i dörren vände hon och kom in igen så vi kollade på en film (Jag somnade på soffan) sen när filmen va slut vaknade jag och vi gick och la oss.
Jag sov jättedåligt i natt, hade mardrömmar om denna männsika som är dålig så ja vaknade hundra gånger med ett ryck!

Christine är underbar och jag är mer än glad att vi funnit varandra!
Lättsammare människa får man fan leta efter! Sånna vänner växer inte på träd!
Eftersom jag började 6.30 idag så fick vi gå upp tidigt! Men de va inga problem!

När jag körde hem henne mötte vi Polisen och jag blev livrädd! Som vanligt bromsade jag... fast denna gången körde jag redan för sakta så christine undrade varför jag bromsade när jag körde i 30! hahaa
Har la som vana att bromsa när jag möter dom  eftersom man vanligtvis ligger lite över den satta hastigheten...
Men de va inga problem jag slapp stanna å allt de där.. de tycker jag är så jobbigt!  ;-)
Speciellt de gånger då man blev stoppad i Karlstad av konstapeln-Tjötröv! Han kunde snacka hur länge som helst och stannade alltid mig för att stämma av läget, med hur de va med hunden och om hur det gick med studierna. Det var seriöst tröttsamt när han inte va intresserad av att se körkort eller att jag skulle blåsa.

Även denna dag har varit tung på jobbet, man känner av det så tydligt.
Tålamodet finns där inte och man vill bara skrika ut en hel ramsa när barnen gör nåt opassande men som tur e så har man hållt det inom sig. Dom kan ju inte hjälpa att jag mår dåligt!

********

I morgon fyller en mycket speciell person år...nämligen PETTER!!! TJOHOOOO!
Så i morgon ska det bli party party!!

Ska träffa Sandra på förmiddagen oxå en stund. Det var ju INTE igår om man säger så.
Känns konstigt att vi setts så lite med tanke på avståndet vi har mellan oss nu som är 10 minuter.
Men det ska bli roligt att träffa henne!

Ringde min kärlek idag från jobbet och det var helt underbart att höra hans röst i mitt öra genom telefonen!
Känns rätt okej med att jag gjort klart att jag inte tänker vara låst till honom just nu, även om mitt hjärta bara vill dela kärleken oss emellan. Men det gör ondare att vara tillsammans med någon som inte är tillsammans med mig, än att veta om känslorna och förbli ovetandes om hur det kommer att bli.
Jag vill inte släppa in någon annan i mitt hjärta, jag vill bara ha honom, just nu!
Vi ska i alla fall försöka ses nästa vecka!

Saknar Dig min underbara!! ♥

Nu ska jag vila en stund!

kram hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0