Sånna här tester gör mig störd!

Jag blir helt dum i huvudet av sådana här övningar/tester.
En del gör mig så arg så jag tror jag blir galen.
Som bilden nedan här, ja ser inte några SJU hästar, jag ser FEM!!
Vad är problemet?
Hur svårt kan de vara?
Är jag blind?

Hitta 7 hästar!




******************************************
Titta på bilden nedan.
Det här tricket är uppdelat i tre steg:

Steg 1: Stirra på bilden här nedanför och fokusera
på de fyra prickarna i mitten.

Steg 2: Fortsätt att stirra på bilden i minst 45 sekunder.

Steg 3: Vänd nu blicken mot en vägg (ljus/enfärgad)
och titta mot den. Du kommer nu att se en bild på väggen.
Om du inte ser den, prova att blinka några gånger.



jisses tycker de e ascoolt sånthär!


*********************************************************************************

ALZHEIMERS' ÖGON TEST




Räkna alla ' F ' i följande text:


FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTI
FIC STUDY COMBINED WITH
 THE EXPERIENCE OF YEARS...







Hur många??



Fel, det är 6 - inget skoj. LÄS DET IGEN !

Gå upp och läs texten igen och hitta alla 6 F'
innan du rullar ner..
Anledningen är den här.
Hjärnan ser inte ordet 'OF'.

Ofattbart eller hur?
 Gå tillbaks och titta igen!!
Alla som räknar alla 6 'F' första gången är ett geni.

Tre är normalt, fyra är ganska unikt.

**********************************************************


Hur många svarta prickar ser du??

har hittat allt på denna sidan HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0