Ska jag ha barn??

Ikväll när jag träffade Christine fick jag nåt av henne som hon hade köp till mig!
Å de va inte vad som helst...ett par babystrumpor!
De passar en nyfödd unges fötter, så jäkla små!
Helt otrolig va småfötter som ska passa in där i!



Nu undrar ju ni... om jag väntar unge??!!!

Men nej, Inte vad jag vet i allafall! Har inga planer på de heller just nu.
Men hon hade sett dom i affären och kunde inte motstå att inte köpa dom så hon köpte dom och gav dom till mig.
hahahaha hon är GALEN!

Det är små bjällror i huvudet på den så de klingar när ungen rör på fötterna!
Haha

Men dom är vekrligen jättesöta!!
Å de är en rosa kant på så jag måste få en tjej senare om ett par år när det är dax!

pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0