Söndag!

I morse vaknade ja runt 8 men somnade så vi gick inte upp förrän vid nio. Herr Möller skulle iväg och jobba och jag får besök av Christine som ringde och bjöd över sig själv på rabarberpajj hahha härlig tjej!

Igår kollade vi på filmen "vi hade i alla fall tur med vädret" den första filmen, den är ju såå jäkla bra. Herrn hade inte sett den så jag tyckte det var på tiden att man såg den. Sen kollade vi på Björn Gustavsson!
Käkade min hemmagjorde rabarberpajj som blev superrrr! Rabarberna blev perfekta inte för sura, inte för söta!
Kan de bli bättre? Öhh nä!
Kvällen blev tidig, även fast jag sov bort halva dagen hemma på ön igår innan jag fick tummen ur å palla mitt feta arsle ner till stan.

Idag ska jag och Christine käka rabarberpajj sen åka och kika på färg till hennes lägenhet! sånt e kul!!
Ska även eventuellt träffa en annan polare och senare ikväll kanske kallekalle kommer ner.
Vi får väl se hur mycket jag hinner med idag, tänker inte stressa, men visst fan vill man hinna med så mycket som möjligt!

Nu ska jag doppa ansiktet i sminkväskan sen dammsuga upp lite poppcorn som min hund tuggatsönder på min röda fina matta. Därefter kommer nog Christine att anlända!

Ha en bra söndag och

GRATTIS MAGNUS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
(grannen hemma på tjörn)

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0