Tisdag

Idag har jag haft en bra dag på jobbet!
Har varit ute och solat heeeeeeeeeeela dagen och det har varit så underbart!
Jobbigt värre är det med resultatet av solbrännan som inte är så snygg!

Skulle haft ett utvecklingssamtal idag med ett par föräldrar men de skippade det.
Så jag kom hem i tid oxå!

Har nyss varit ute och kört slut på min hund som nu ligger som en död sill på golvet.
Hon typ kröp hem!!
Var och kastade ÅKE i rasthagen och det tröttade ut henne rejält i värmen!

Har suttit och letat runt lite på nätet efter en klänning som jag kan ha på ett bröllopp som jag ska på den 4 juli.
Fan va klänningar det finns, men har inte hittat någon som jag absolut vill ha, än...men jag hoppas hitta någon snart.
 

ha de gött hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0