Usch för att stinka vitlök!!!

Att stinka vitlök, de är INGE KUL!
Men fan va gött de är att käka!

Känns mindre kul att stinka såhär mycket när man ska bort ikväll
till Ralph och Jenny med Peter & Co och kolla på fotbollen!
Men de e bara att hoppas att de druckit massa så de inte tänker på det!
Själv ska jag vara nykter å köra bil.


Tidigare idag har jag varit i stan och fikat med Christian och hans flickvän.
Jag och han gick i samma klass i karlstad när jag läste till gymnasielärare, men sen så hoppade jag ju
av den utbildningen å sadlade om till lärare för de mindre barnen.
Det var jätteroligt att ses och stämma av läget lite, de va en trevlig dam han fått tag på oxå! hehe
Alltid kul när det går bra för ens vänner tycker jag!

Sen for jag hem och degade ett tag innan de va dax att åka och möta upp lillebror och byta bil.
De gick så smidigt sååå!

nu ska jag vila en stund
ha de gött hajjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0