100 frågor & 100 svar!



100 frågor & 100 svar!

 

Bas fakta

 

1.När föddes du? Den 25 maj 1983

2.Exakt hur gammal är du just idag? 26 år och 8 dagar

3.Vad är ditt fullständiga namn? Nora Anna Klara Eriksson                                                                                                                                                                            

4.Vilket stjärntecken är du? Tvilling

5.Vilken är din favorit färg? Blå

6.Vilken är din favorit maträtt? Potatis :-)

7.Vilken storlek brukar du ha, XS, S, M, L, XL...? Medium

 

 

Vänner

 

8.Vem var din första bästa vän? Kajsa Johnsson

9.Vem är din närmsta vän nu? Frida Detterberg

10.Går vännerna före kärleken? Ja!

11.Vilken är den viktigaste egenskapen hos en bra vän tycker du? Att älska en för den man är!

12.Har du någon gång svikit en vän? hoppas inte det

13.Vem är din äldsta vän? Frida Detterberg

14.Har du någon gång utnyttjat en vän? Tror jag inte

15.Har du någon gång blivit slagen av en vän? Ja            !

 

 

Fritid

 

16.Vad vill du helst göra när du är ledig? Utnyttja dagen!

17.Vad är ditt största intresse? Musik

18.Vart reser du helst på semester? Till värmen!

19.Har du varit i många länder? Ja

20.Vad föredrar du, en hemmakväll med god mat & sälskap eller en livad utekväll på krogen? Beror på vad jag känner för just den kvällen.

21.När går du oftast upp när du är ledig? vid 8-9

22.Vilken musikstil föredrar du att lyssna på? Smör

 

Drycker

 

23.Vad dricker du helst, kaffe eller tee? Kaffe

24.Föredrar du vin eller öl? vin

25.Bästa drinken? Cosmopolitan

26.Vad drack du på din första fylla? Öl

27.Vad dricker du helst till mat? Vatten

28.Vad är det äckligaste du vet att dricka? råa ägg

 

 

Jobb

 

29.Vad ville du bli när du blev stor, när du var liten? Sångerska

30.Vad jobbar du med nu? Förskolelärare

31.Vad är ditt drömyrke? Miljonär

32.Vilket är viktigast, att trivas med yrket eller att få bra betalt? Trivas med yrket

33.Har du någon gång jobbat svart? Ja

34.Vilket var ditt första jobb? Vårdbiträde

35.Vad skulle du aldrig kunna tänka dig att jobba som/med om du så kunde rädda världen? hade jag kunnat rädda världen så hade jag gjort det.

 

 

Kärlek

 

36.Vem var din första stora kärlek? Mattias Andersson (när jag gick i förskolan)

37.Hur långt är ditt längsta förhållande?

38.När blev du av med oskulden? 15

39.Har du någon gång varit otrogen? NEJ

40.Vilken kändis var din våta dröm när du var ung? Jahred Leto

41.Har du lätt för att bli kär? ja

42.Tror du på kärlek "vid första ögonkastet"? hm..ja

 

Kroppen

 

43.Vad har du för färg på ögonen? Bruna

44.Hur lång är du? 159.7

45.Vilken skostorlek har du? 35-36

46.Vilken kroppsdel är du mest stolt över? Händerna

47.Vad är du minst nöjd med på din kropp? mina muskler, dom syns inte haha

48.Har du några tatueringar? om, vad, och vart? ja, en streck-kod i nacken

49.Har du några piercingar? om, var? öronen, näsan å i naveln

 

Pinsamt

 

50.Har du någon gång blivit påkommen när du haft sex med någon? Nä, inte vad jag vet..-

51.Hur många har du haft sex med? PASS!

52.Har du någon gång haft sex med någon du inte känner? ....

53.När kissade du ner dig senast? När jag va liten

54.Vilket ämne tycker du är mest pinsamt att prata om? Sanningen bakom Nora Eriksson...

55.Har du någon gång blivit attraherad av en kompis mor eller far? haha öhh de har jag säkert, kan dock inte komma på någon nu!

56.Vilken är den största ålderskillnaden mellan dig och nån som du har haft sex med? Äldre eller yngre? vet inte

57.Konstigaste platsen du haft sex med någon är? i ett klassrum

 

Allmänt...

 

58.Den största händelsen i ditt liv? Jag föddes!

59.Det starkaste & hemskaste minnet du bär med dig? vet inte...kanske knivslagsmålet på spårvagnen i gbg för längesedan...

60.Det lyckligaste ögonblicket i ditt liv var när? Jag kom till sverige

61.Vilket djur skulle du välja att indentifiera dig med? en fästing haha nä en get eller kanske en myra äh inte fan vet jag! En gris?

62.Smeknamnet du ogillar mest att bli kallad för? pluppan

63.Har du körkort? ja

64.När flyttade du hemifrån? när jag var 16

 

 

EX

 

65.Vem blev ditt första ex? Daniel Kristiansson

66.Hur många ex har du? Ett par

67.Har du någon gång gått tillbaka till ett ex? Ja

68.Har något ex missunnat dig en ny partner? JA

69.Har du kontakt med dina ex? Japp

70.Vem är ditt senste ex? Christian Klang

 

 

Vem tror du...? (familjemedlemmar får ej ingå i svaren)

 

71.Vem skulle säga att du var den personens närmsta vän? Frida Detterberg

72.Vem skulle säga att du är det största svinet som exicterar? Den person som ser mig äta nattamat på fyllan!

73.Vem skulle säga att den personen skulle kunna vänta hela livet på dig? Markus H

74.Vem skulle säga att den personen ser upp till dig? Matilda

75.Vem skulle säga att du är snyggast i världen? Jag  

76.Vem skulle säga att du är ful som stryk? Antagligen någon som inte förstår vad dom orden betyder!

 

Familjen...

 

77.Vad tror du din mamma ser som bästa egenskapen hos dig? Min starka vilja!

78.Vad tror du din pappa skulle svara? Att jag är ärlig!

79.Vad ogillar dina föräldrar med dig? Att jag rapar rakt ut! Och äter med sked när jag är hemma!

80.Har du någon gång svikit dina föräldrar? nja inte svikit, men gjort dom mindra glada.

81.Har du någon gång haft fest hemma när dom varit borta? ALDRIG, de är sant!

82.Vem bråkar du mest med, mamma eller pappa? Mamma

83.Har du några syskon? Ja, två bröder & en syster.

 

 

I hemmet...

 

84.Bor du själv? Nej, jag å hunden Akhela

85.Lägenhet eller hus? Lägenhet

86.Är du pedant? Oh nej!

87.Vilken är din älsklingsmöbel? räknas badkaret? ;-)

88.Har du levande växter/blommor? Japp flera stycken!

89.Vem knackar oftast på din dörr? Kallekalle

90.Vad går du i för kläder när du är hemma? MJUKISAR

91.Vilken kanal ser du mest på, på tvn?  Barnkanalen ;-)

 

 

5 snabba frågor:

 

92.Vem skickade du ditt senaste sms till? Johannes

93.Vem pratar du mest med i telefon? Patrik

94.Höger- eller vänsterhänt? Höger, och vänster..men mest höger..

95. Kött eller fisk? Köttfisk ;-)

96. Ett stort misstag du gjort i ditt liv? När jag flyttade till Avesta

 

Vad har vi glömt att fråga dig? (fyll i egna frågor samt svar. 100 frågor och svar måste finnas Sammanlagt i listan!

 

97.Vem har du som förebild/-er? Pappa och farmor!

98.Vad ogillar du mest i vardagen? Folk som inte vet hur ett kösystem fungerar!

99.Är du beroende av något? om, vad? Ja, lepsyl, kaffe och kärlek!

100. Vem är den viktigaste personen i ditt liv? JAG  

 

 

Skicka denna lista vidare till vänner som du vill lära känna mer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0