Över 5 timmars shopping!

(mannen bakom ville vara med och blev sååå lycklig när jag visade bilden att han kom med på bild)

När Christine kom hit drack vi en kanna kaffe & åt rabarberpajj, sen for vi iväg för att hitta grejjer till hennes lägenhet!
Började med att kika in på Rusta där vi handlade tapeter, spackel, roller, penslar å lite annat "bra att ha" saker!
Sedan dök vi in på Jula och handlade handtag till hennes köksluckor..Därefter for vi iväg till ÖB men där hittade vi inte ett skit så vi begav oss till Bauhaus.Christine var i ett stort behov av en toa, å jag sa att de finns nog där när man kommer in, och mycket riktigt, precis när vi kom in i entren stod det en toastol...kanske inte för användning men där stod en toalett!!


Hittade tillslut en mer fungerande toalett så efter de beöket var vi båda nöjda, så vi kunde fortsätta vår shopping!
 Där inne var vi hur länge som helst...fick vänta på hjälp i typ 30 min sen i kön så tog de aslång tid, killen i kassan va typ ny och kön bara växte och folk blev irriterade,...i alla fall jag!!! Jag HATAR ATT STÅ I KÖ!!
Fick efter ett tag nog, så jag lämnade Christine själv i kön för jag fick ett DAMP-ANFALL så jag fick gå iväg en sväng.
Jag kan liksom inte stå still och jag blir så irriterad när den i kassan inte kan sitt jobb. Visst vi är alla nybörjare någon gång men det är inte ALLTID jag har överseende med det!

Kände att jag hade velat agera såhär!!!
 




Drog sedan in på IKEA och käkade!





Vi var nyttiga och köpte oss var sin sallad, den var riktigt god och vi blev båda proppmätta, å en kaffe på det sen var vi redo att villa runt inne på IKEA.
Efter att ha gått ett tag insåg vi att vi gått runt i en cirkel, hmm...hur kan man missa pilarna i golvet och gå runt??? Ingen aning men vi lyckades! men det var bara att gå vidare!
Hittade en matta och lite annat smått som jag ville ha och Christine shoppade loss totalt, hon kom därifrån med EN plastväxt + kruka! Inte illa pinkat få jag lov att säga!

Hon hittade dock en vas som hon hade tänkt att köpa gröna långa strån att ha i å vi sa fan va snyggt, fram tills hon stoppade den de gröna stråna och dom typ försvann hahaha


hur snygg blev de på en skala tycker vi?? Typ NOLL!

När vi varit ute och shoppat i över 5 timmar så åkte vi hem till Christines lägenhet och jag fick för första gången se den.
Den va fin!
Men de fanns även ställen som var ...
Hm ja speciella!

Kaklet förstår jag mig inte på att hon INTE gillar!



Varför tror ni att hon köpte vit kakelplast på Bauhaus??

Badkar är bra, det blev genast ett plus i kanten på det!



Lampan i köket var ....felxibel



I vardagsrummet var det tomt och det kändes inte allt för hemtrevligt, TILLS hennes fina
plastväxt hamnade på sin plats! Se nu va fint det blev ;-)


Före...


Efter....



Den gjorde ju hela rummet! hehe

Nu när jag kom hem är jag HELT SLUT!!
Om en stund kommer Kallekalle.
Får la häva i mig en kanna kaffe om jag ska orka hålla mig vaken till 21 i alla fall.

Har haft en fantastiskt trevlig dag med damen idag och
jag längtar tills vi kan börja fixa i hennes lägenhet.
Sen varvar vi med att fixa här oxå.
Finns ju massor att göra här med.
Bara de kommer och renoverar mitt badrum snart, så ska ja
direkt efter det köpa nytt kök!!
Åhh vad kul det ska bli, då kanske man äntligen kommer att trivas bättre här.
Mitt nuvarande kök äcklar mig!!!

Ha de fint allesammans!

pösshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0