Mat, mat, mat....

I går kom Johannes hit och  vi drog direkt till affären och handlade för båda var ashungriga.
Vi handlade:
*melon
*Jordgubbar
*Godis
*Brie ost
*Digestive
* beställde var sin pizza oxå!

Snacka om att vi åt, visste inte att det fanns plats för så mycket mat ! haha
Å så en del vin till oxå såklart!! Blev mest imponerad över jordgubbarna som smakade riktigt gott men dom var inte så bra alla i paketet. Men vissa va fina och goda!

Det var sjukt kul att snacka gamla minne och kolla på kort från när vi gick på Åh stifsgård på konfirmationsläger!
Man har ju förändrats LIIIITE sedan dess!! Så det är ju fan kul med facebook för om de inte hade varit för den sidan hade jag aldrig tagit upp kontakten med honom. Det hade varit för krångligt!

Kvällen blev i alla fall väldigt lyckad och de va jäkligt kul att ta upp kontakten, så de blir helt klart fler tillfällen man kommer att ses!!

Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade 05.40 men tvingade mig tillbaka till sängen och låg och vilade. Sen tog jag en kort promenad med Akhela i det underbara vädret!!! Jisses vad det regnade och snöade. De va inge viiiiiiiidare!

Laddade hem lite film som jag låg och kollade på i sängen med Akhela.

På eftermiddagen kom Kallekalle ner och vi for å köpte kinamat och det  var nog den godaste kinamat jag ätit!
Mums!! Fyra rätter för 109:- och om man beställde minst 2 4:rätters ingick friterad banan och glass, så de blev ju femrätters. Men de va inte så mycket som jag fick ner, va typ mätt från gårdagens matintag!

Nu ligger vi i soffan och glor på singing bee och det är ju helt sjukt vad illa vissa människor kan sjunga! Jag fattar inte hur man kan få ur sig sånna toner!! Imponerande!


Snackade tidigare med Lillsörran och vi ska ses på fredag, de va många år sedan vi sågs och än längre sen vi hängde, så då kommer det att bli ännu en kväll med mycket minnen och sånt! I like it!


Nä nu ska jag ta mig en liten whisky å smutta på!! mm mm mm!! medans jag väntar på att "wipeout" ska börja på femman, tror de är ett kanonbra program!! Hoppas på det i alla fall!!!

Vill sist men inte minst säga:

GRATTIS ULLIS PÅ FÖDELSEDAGEN!




Ha de gött hajjjjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brio ost är det nån leksaksost av nåt slag eller?

Har alltid trott att det heter Brie...



;)

2009-04-08 @ 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0