Hard rock cafe (23 dagar kvar)



Igår kväll blev det till att åka ner till stan igen.
Jag skulle gå ut och käka med Johannes.
Efter att jag rastat hunden och gjort mig i ordning tog  jag
en promenad ner till Mölndalsvägen för att sen kunna ta spårvagnen bort mot korsvägen.
Det var inte en liten backe man skulle knalla upp för innan man kom fram hem till honom.

Tog en promenix in till stan och tog en vända på avenyn för att kolla läget först.
Det var inte mycket folk ute för att vara en fredag får ja ju säga.
Men på restaurangerna var det ju typ fullsmockat!
Men vi fick ett bord på Hard rock café på uteserveringen!
När vi fick in menyn kände jag lite att, jag och menyn inte riktigt förstod varnadra.
Det fanns bilder på maträtter men alla dom hittade man inte i menyn...sak samma
Jag bestämde mig för att ta " History smoked Bar-B-Que Chicken", Johannes tog nån hamburgetallrik.
Beställde in ett glas rött också.
Sen när maten kom, dog jag långsamt!

Här är min tallrik!







Jag känner inte riktigt att det framgår hur mycket mat det egentligen är, men det är en halv kyckling och den är inte delad så man fick en rejäl kniv för att kunna stycka den!!! haha
LÄTT, när man sitter med vit shorta och sen ett bord som glappar, eller vickar så fort man ska skära, så
rödvinet börjar skvimpa!

Men men tro det eller ej, jag fick i mig NÄSTAN allting!! haha
Sen såg jag ut som om jag var hög gravid!!
Å jag kände mig sån med!!!

Vi tog en promenad ner för avenyn och upp igen, för att
kolla lite på folk, å jag klagade som fan att jag var mätt!

Sen gick vi till Johannes älsklingsställe, Dancing dingo, men de är INTE mitt favvoställe alls.
Men jag tog en öl, sen ville jag hem!
Va trött och mätt som en KO!!!

Vi tog en taxi, orkade fan inte gå ett steg till.

Somnade som en stock igår och vaknade faktiskt inte förrän kl NIO idag!!
Det är nästan så ni borde ringa aftonbladet och berätta om den stora nyheten!!

Nu har jag nyss käkat lite och så, ska strax dra till Petter å käka glass.
Sen får vi se vad det blir av denna helg!!

ha de bra!!

Pöss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0