Besök på Cafe Tin tin




Har varit på stan en sväng med Petter och Hannes.
Hannes är Petters kompis, och vi gick alla tre på samma högstadie, Häggvall, så de va änna ett tag sedan man hade sett honom..
Vi hade det jättetrevligt, gick till mitt gamla jobb och käkade. Har inte varit där sedan jag sa upp mig.

Shit de va asmånga årsedan jag jobbade där ju..hm då bodde jag på redbergsplatsen.
Ska fasen dyka ner i min dåvarande mobil å se om jag inte har lite kul bilder från Tin tin tiden.
Då mitt andra hem var typ, de cafet.

När jag steg in där kände jag igen doften, det luktade Cafe Tin tin!
Allt var mycket frächare nu. Det va kul å se hur det var nu där.


bild från google.se

Hittade ett busskort :-) så nu åker jag gratis buss, jippie! hehe
Kollade men det fanns inge namn eller nummer alls, så vad skulle jag göra?!
TA DET!
Käkade det som jag tycket var godast av maten förr, å det var kyckling och potatis

..

Det smakade lika gott nu som då!

När vi käkat klart gick vi på stan och kollde på folk i solen.
Det var jätteskönt väder!!

Tog sedan spårvagnen hem och använde mitt nya busskort å det funkade :-)

Ikväll ska jag träffa Lillsörran å ta en sväng ner på stan.
Det blir ingen sen kväll, men en liten sväng ut kan ju aldrig skada!

Så nu är frågan om man ska ta och reda ut det tuperade håret från igår eller om man ska bara göra om frissyren till uppsatt istället för att göra om allt och sen göra lika dant igen!

♥ Saknar dig ...♥

Ha en bra kväll allesammans
å tat lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0