En Tip Top i solen





Innan jag åkte till Petter å käkade glass, gjorde jag ett, (kanske dumt, men det kändes rätt just då,)
stopp på vägen och träffade honom.
Han som får mitt hjärta att slå dubbelslag å han som alltid lockar fram ett leende på min mun.
Men oxå han som kan få mig att må riktigt riktigt dåligt.
kärleken är komplicerad, men om man inte vågar chansa så lär man aldrig få reda på om de va värt det eller inte.


Petter och jag satt och pratade om livet och om en jävla massa anna skit oxå haha
Mycket musiksnack blir det!
Det gillar vi!
Även om vi gillar väldigt olika musik så finns det även massor att diskutera.
Men det ska verkligen bli superkul när vi testar att göra musik tillsammans,
shit de kan ju bli hur galet som helst!!


Ikväll ska jag åka upp till Tjörn och grilla med familjen Bergström!!
Ska bli soft faktiskt att bara slappa och dricka vin!

Ha de bäst!!!

pöss på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0