Ensamt...!!!!



Foto P.B

Idag har jag jobbat, till halv fem, sen for jag hem och tog ut Akhela på promenix!
Sen kom mamma, Pappa, Sally och Molly på besök :-)
De gjorde iordning min balkong så nu har jag en fin grön matta där samt en blomsterlåda med massa fina blommor i!
Det blev jättefint!!
Fikade och hade jättetrevligt!
Fick även en slant till mitt inköp av en synt, som jag ska köpa så jag ska kunna koppla den till datorn och börja skriva och spela in lite musik här hemma!
Sånt gillar vi!!
När de åkte tog de inte bara med sig sina egna vovvar utan även min lilla älskling Akhela!
Hon ska vara hemma hos mamma och pappa tills fredag!

När de åkte hem, åkte jag till Petter.
Vi slöade i soffan och kollade på tv, det var verkligen soft!
Kom nyss hem därifrån och är nu redigt trött efter en lång dag.

I morgon ska jag träffa min älskade lilla Moa!
Hennes mor och pojkvän är oxå med å det ska verkligen bli jätteroligt att träffa dem.
Vi ska gå och sen en kortfilm som hennes mamma har huvudrollen i.
Det ska bli mycket spännande!


Nu ligger jag i min stoooora säng som är 240x200cm och de är såååå tomt utan någon hund!
Vet inte riktigt hur jag ska ligga i sängen för att försöka fylla ut den så mycket så att den inte känns så stor!
Kanske sova diagonalt?
Eller varför inte på bredden?!

Men som tur är har jag ju en nalle i sängen, så helt ensam är jag ju inte.
 haha!!!

Tack mamma och pappa för idag!
Älskar er, ni är bäst!



God natt på er allesammans!!

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0