Fråga



Tja på er!

Jag ser en ökning bland min läsare, vilket jag tycker är jättekul!

Även om jag inte har någon jätterolig blogg med något vettigt innehåll så är det kul att folk läser det man skriver.
Oavsett om anledningen är för att skratta åt mig, lära känna mig, eller bara vilja ta del av mitt liv.

Jag engagerar mig inget större i att försöka få kommentarer, är själv en usel människa på att lämna kommentarer på bloggar jag läser, så det är absolut inget jag kräver.

Men vill ju såklart veta om det är något ni undrar.

Finns det något ni undrar eller vill att jag ska blogga mer om?


Skit i å skriv ditt namn om du vill vara anonym, det bryr inte jag mig om.
Svarar i morgon om de finns några frågor då..
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Janna

Hej, kikar in på dinn blogg lite då å då.

Tycker de e kul att du har så myke bilder.

Man undrar såklart vem de är du saknar.. är du singel?

2009-05-11 @ 17:49:58
Postat av: M

Den är så bra som den är så!

Nora+pudding = chokladpudding ;-)

ha ha ha...satte, å bilen går bra?

2009-05-11 @ 20:14:39
Postat av: eMMA

Är precis som du säger jättedålig på att kommentera jag med. Kikar allt in och håller ögonen på dig, men

vem är det som sårar ditt underbart vackra och stora hjärta? Är det F ?

Ringer i veckan om du inte bytt nummer IGEN!

2009-05-11 @ 20:29:58
Postat av: Anonym

hur orkar man blogga?

Kul att läsa men hur orkar man dokumentera allt man gör?

2009-05-12 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0