Helluuu..!






Igår arbetade jag ju fram till klockan 17.30. Sedan när jag kom hem tog jag en promenad bort till rasthagen å släppte lös Akhela så hon fick springa av sig. Fattar inte hur man kan tycka det kan vara så fantastiskt roligt att springa??!
Men men..

Väl hemma igen, så la jag mig i badet och ringde en vän , å där låg jag och tjöta hur länge som helst. Såg ut som ett gigantiskt russin när jag kom upp.
Försökte sedan fixa till mitt nyklippta hår lite snyggt med hjälp av produkterna jag köpt oxå.
Det blev så jävla bra så ja var tvungen att sminka mig oxå, fast jag bara skulle vara hemma.

Helt plötsligt stod jag redo för en ute kväll!
Så jag tog lite vin hemma, sen åkte jag in till stan.


Satt på Babar, som ligger på avenyn och drack en öl.
Det kom fram en gamel elev till mig, från den perioden som jag var musiklärare på Ängås (Orust).
 Blev impad av mig själv för att jag kom ihåg vad han hette haha.
Sedan kom Petter och gjorde mig sällskap :-)
Min fina goa vän!! PETTEJJJJ!! haha

Efter att vi stämt av läget, gick jag och skulle säga hej till Johannes. Blev glad när han sa att han var på chez ami, så man slapp dancing dingos. Men när jag druckit upp ölen och ska gå och möta honom är han SÅ KLART på SITT favvoställ Dancing dingos...asså jag kan inte hjälpa det men ni som är från karlstad, det stället kan liknas lite med Bunkern, uppe i kronoparken. Något sunkigt å lite ja nä, inte min stil riktigt...

När jag kom in där blev jag indragen i någon form av dans tror jag..det såg ut som 4 apor som dansade eller nåt, att jag inte dog av skratt!!!



Snirklade mig ur den dansgrupp omgående  och smet bort till Johannes och sa hej, sen gick ja bort till baren där jag blev bjuden på en öl av en riktigt trevlig prick.

Är inte sådär jättemycket för att bli bjuden på krogen.

Jag vill änna ha full koll på min drink eller öl så de inte kommer i några extra "kryddor" det har ju hänt!
Men när jag skulle betala ölen så var den redan betald. Han va snabb! haha
Folk som bjuder en på nåt förväntar sig ofta något av en då. Inte minst att man måste stå och vara trevlig och prata med den personen som bjudit, bara för att man ska visa sin tacksamhet för ölen typ.. nej tack!
Bäst att betala själv och göra som man vill!


Hur som helst, satt vid baren och tjötade med en hel del människor och sedan hängde jag med Johannes, å hans vänner. Vi drog och käkade, sen for jag hem.
Fy vad allla jävla idioter som kör svarttaxi är jobbiga!! Dom förstår verkligen inte ett NEJ!! Vad tror dom?
Att JAG tänker åka med dom???
ÖH GLÖM DET!!


Förut sken solen...Nu regnar det massor... jag undrar om de ska bli fint igen idag eller om de ska regna hela dagen!
ligger på sängen och kramas med Akhela.
Vaknade vid 7.30 i dag och har inge lust att göra något idag!

Ska eventuelt in till stan en snabbis senare och träffa en vän..

Ha de gött så länge hajjjjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0