Grillning på ön



Igår åkte jag lite hastigt upp till Tjörn för att grilla med Familjen Bergström och Ann.
Det tog lite tid pga en olycka som inträffat, så ja satt i lite kö.



De va en bil som kört in i den andra ...bilarna va rätt så skrynkliga, men hoppas att ingen skadat sig.
Det hade inte hunnit komma någon ambulans dit, men alla stod ute runt bilarna så ingen verkade vara synligt skadad.


När jag kom hem sa jag hej till mamma och hjälpte henne att dra lakan.
Har aldrig rikigt fattat vad skyllnaden blir efter att ha dragit lite i kanterna på sängkläderna, men men... de kanske e bra.
Lämnade hunden hemma sen gick jag över till grannen.
När jag kom dit höll Ann på att massera Kristinas häst. Jag blev helt fashinerad över hur känslig en häst kan vara. Man tänker sig att de är stora stabbiga djur som tål det mesta, men med ett litet fingertryck så sjunk hästen verkligen in på ett ställe. De va helt galet att den lilla punkten kunde påverka hästens hållning så.
Man vet ju själv hur man viker sig när någon trycker på en öm punkt på axlarna eller så...

Hur som helst, jag å Evelina va ute och kollade till hönorna å kaninerena. De hade tydligen fått en kyckling, men den kunde vi inte se för hönan låg på den.

Men här är kaninerna...

 

Å så lilla Penny

 



Stella och Penny  så söta båda två!!!

När vi käkat klar började vi spela Pictionary, Jag, Ann och Nina mot Lasse å Magnus!
Fan vad roligt det är att spela det asså,. jag skrattade så jag höll på att få ett astmaanfall haha

Här är några mästerverk från kvällen
 


Ann har ritat ordet: Naken



Jag har ritat ordet: Prästkrage



Nina har ritat ordet: Marsian



Jag har ritat ordet: Posera



Nina har ritat ordet: Andedräkt

Fler roliga bilder var det men inte tog man kort på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0