Snart helg igen!


"Haha så störd bild, så jag var tvungen att ta med den i kvällens inlägg.
Ser ut lite som mig, Färgad, kurvig, störd men rolig!  HAHAHHAA "

Tänk att de är fredag i morgon!! TJOHOOO!!!
Tänk vad tiden går fort, helt galet!!
Idag har jag inte haft min mobil med mig till jobbet.
Hittade den inte när jag skulle dra till jobbet idag!
Fan vad man känner sig konstig bara för att man INTE har den med sig.
Inte för att jag skulle ringa till någon, men bara känslan av att ha den i fickan får en att känna sig lugn.
Galet hur beroende man är av den. hur som helst låg den hemma.


När jag kom hem gick jag bort till rasthagen med Akhela, fast det regnade.
Hon kutade omkring i 350km/h å hade jätteroligt.

Sedan började jag städa och fixa här hemma.
Känns så skönt, har fyllt en hel sopsäck med kläder som jag ska kasta.
Jag använder de ju inte, så varför ska de då ligga å ta plats i garderoberna?!
Givetvis ska jag inte slänga dom, utan skänka bort dom.
Dammsög och skurade golven oxå i sovrummet och i vardagsrummet.
Hallen och Badrummet får vänta tills i morgon eller lördag.
Tänk om man kunde haft de så här bra!



Bara kunna sitta och slappa medan någon annan gör skitjobbet!
hahaha, saknas bara ett glas rött i handen oxå, på damen på bilden.


I morgon jobbar jag till 17 å sen ska jag hem och ha Akhela-och-Nora-mys!
Känner inte för att göra NÅGONTING i morgon mer än att slappa.
Tror jag ska ha en helkväll i soffan!

Har inte kollat på tv på flera dagar.
Inte ens nyheterna, å det tycker jag ändå är viktigt, och brukar se till att se minst en gång per dygn, men ICKE!
Läser ju iof på aftonbladet varje dag så man får ju lite koll på vad som händer.

I morgon ska jag ta i tu med mina utvecklingssamtal som jag ska ha.
Det ska bli spännande att ha dem, har ju så underbara föräldrar till barnen så det känns
absolut inte jobbigt!.
Tror inte det är så vanligt att man har en sådan öppen och rak relation till föräldrarna.
Men ack så bra det är. Kan alltid säga till om det är något speciellt, utan att de behöver vara något större problem.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Tick Tack Tick Tack ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Mitt hjärta ligger i Dina händer!
Vad du tänker göra med det,
ja, de vet bara gudarna än så länge.
Eller?!




Kommentarer
Postat av: J

Haha JAG SER LIKHETEN MELLAN ER! Men du är nog lite sötare.

DU är väl för härlig! Gött med brudar som bjuder på sig själva!





2009-05-15 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0