Hej å hå, hoppa upp, sen, gå!

Tjo!!


Har gymnastik med barnen, hoppad bland annat hopprep.
Det är inte så lätt för de små, men de fixade det överförväntan bra!

E man en snygg gympafröken eller???

Idag har jag en BRA dag!!! :-)
Har målat om lite inne på jobbet.
Två stycken bokhyllor som hade fula baksidor, bruna spånskivor..
 målade jag och Carro om så de blev lite mer trivsamt!

Fint det blev!!!

Sen har jag även haftt gympa med barnen, tillsammans med Molle!!!
Igår var jag sjukligt trött!
Men även fast jag slutade tidigt åkte jag inte hem och sov´!
Nej, jag åkte till frissan och frisserade mig!
Blev supernöjd, ska lägga upp bilder som Petter tog, ikväll eller i morgon.

Sitter nu påjobbet och har inte alls många barn kvar.¨
Barnen kollar på Pippi Långstrump, så då passa ja på att skriva en rad eller två.

Slutar inte förrän kl 17.30 idag... drygt men de är la inte hela världen.


Måste kila och sätta mig med barnen!!

Nyklippt

ha en bra fredag!

Pösshajjjj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0