Lillsörra å Jag


Jag å lillsörran

I Lördags for jag hem till Ida och drack lite vin.
Kvällen slutade ute på stan och fan va roligt vi hade.
Har inte haft en sån bra kväll på EVIGHETER!

   


Först satt vi på babar och tog en öl, sen gick vi vidare till rockbaren.
Där vi sammanstrålade med några kompisar till mig.
Å de va bara såå kul ute!
På Rockbaren träffade jag en som jag inte sett på MÅÅÅNGA år...
kändes otroligt konstigt att se honom med sin "nya ´stil"...kolsvart tuperat hår å hårdrockskläder!
Haha han som var så rödhårig å liten förr!

Kvällen blev verkligen lyckad. på alla sätt och vis.!!!

Tack Ida för en kanonkväll!

Ha de bäst!!

Pösshajjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0