Moaaaaa!!!

Siiter och lyssnar på denna vackra sång nu på jobbet på högvolym!
Man får ju rysningar i hela kroppen!
Så underbart vackert!!


Igår blev de ingen sömn hemma, for till en kompis, men de blev inte allt för mycket sömn.
Låg och pratade typ hela natten!
Men likt förbannat vaknade jag pigg klockan 7.
For till jobbe och här är jag nu.
I morse när vi satt och käkade frulle fick jag ett hysteriskt skrattanfall när en kille skulle berätta en sak för mig.

Han sa: En gång såg jag ett råsvin, å de va jättelitet men de vägde 100kg för det såg jag!

Skrattade så jag satte kaffet i halsen, givetvis menade han ett RÅDJUR!

De va kul!

Jobbar till 16 idag, sen ska jag träffa Moooooooooooaaaaaaaa!!!!!!
JIPPIE!
 
Känns konstigt att man kan åka till stan direkt efter jobbet utan att behöva åka hem till Akhela!
Jag antar att hon har det kanonbra på ön med mor och far.

Nu ska jag ut i solen och blåsten!

ha de fint!!!

pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0